niedziela, 6 listopada 2016

LOVELY / K'LIPS SWEETY


Hej kochani jestem ponownie witając was postem, który niektórych powinien zaciekawić. Mianowicie we wszystkich Rossmannach pojawił się zestaw do ust i oczarował i mnie! Jednak firma Lovely nie za bardzo myślała na co wpaść i wymyśliła produkt, który jest podobny do tego zestawu, jaki zapoczątkowała Kylie. Moim zdaniem nie było to za bardzo przemyślane, no ale cóż wyszło na rynek i zachwyciło miliony dziewczyn, i ja podałam się pokusie i zaszłam do drogerii myśląc, że zastanę chociaż jeden z 5 kolorów które zostały wydane. I moim oczom ukazał się tylko jeden zestaw, a był to ten o nazwie SWEETY. Kolory które jeszcze powinny być to: PINK POISON, MILKY BROWN, NEUTRAL BEAUTY, LOVELY LIPS.

















W pudełku znajduję się płynna matowa pomadka w formie błyszczyka i konturówka. Konturówka jest miękka i łatwo jest nią obrysować usta, natomiast pomadka jest kremowa i łatwo nią pomalować usta. Dla mnie jest to kolor nieco zgaszonego róża bardzo mi się podoba i jest idealny na takie jesienne dni! Dajcie znać czy macie którąś i jak się sprawdza. :)







Sama pomadka 

Konturówka + pomadka













16 komentarzy:

  1. Chcę u siebie zrecenzować wszystkie kolory tej pomadki. Co do jednego się nie zgodzę - firma Lovely doskonale wiedziała co robi ;) To nie pierwszy raz kiedy firmy z niższych półek zarabiają na pomysłach marek premium.

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor. Podoba mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam produkt i szczerze nie spodziewałam się aż tak dobrego produktu :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło <3
    Gabrielle Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty do ust, te są świetne :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w mieście nie widziałam tego produktu bo chciałam kupić, no cóż może później na niego trafię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie kolory na ustach. Mam nadzieje, że będę miałam okazję przetestować kiedyś te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek , bardzo uroczy :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam wiele recenzji tego produktu i myślę, że jest bardzo fajny. Cena również atrakcyjna. Ja za samą matową pomadkę rimel zapłaciłam 40 zł w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładny kolor!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM
    facebook



    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie na razie ta pomadka nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda,że na zdjęciach tak słabo widać. ale kolorki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful shade x

    ♥♥♥
    Follower # 12
    Following you dear, waiting for you now :)
    I will feel Happy to see you on my blog. Have a lovely day. Kisses xoxo
    beautydrugs.blogspot.com
    International Giveaway

    OdpowiedzUsuń