czwartek, 30 marca 2017

Ulubieńcy książkowi




Dzień jest bardzo nudny, szary dzień ciągle pada deszcz więc jest to najlepsza pogoda na co? No właśnie na co oczywiście na napisanie nowego posta na blogu. Przygotowałam dla was 3 książki które bardzo mi się spodobały i mogłabym je czytać w kółko i w kółko naprawdę. Są to książki kupione osobiście przeze mnie w miejscowej księgarni albo on-line. 25 zł



1. Harry Potter i przeklęte dziecko - Kto uwielbia Harrego i jest jego wiernym fanem na pewno ma tę książkę na swojej półce, ja jestem wierną fanką i gdy zobaczyłam ją na półce w księgarni zabrałam ją do kasy, książka w porównaniu do pozostałych części jest pisana całkiem inaczej jest pisana scenariuszem nie ma żadnych opisów więc jeżeli ktoś myśli że jest pisana normalnie zawiedzie się. 
Przeczytałam ją bardzo szybko czyta się lekko, kto jest przeklętym dzieckiem?? :)




2. Sekrety urody Koreanek - książka pisana w przyjemny sposób, dodatkowo w książce są pokazane obrazki więc dodatkowy plus. Charlotte Cho opowiada nam o przeprowadzce i obala mit o tym że piękna i zdrowa cera Koreanek to zasługa tylko i wyłącznie genów. Pokazuje w prostych sposobach jak dbać o cerę i pozostawić niedoskonałości za sobą! Mówi także o codziennym życiu o zwyczajach i swojej pracy, bardzo interesująca książka polecam! Oczyszczaj, złuszczaj, nawilżaj, regeneruj i lśnij! 25 zł







3. Dotyk Crossa - jest to pakiet zawierający 5 części jeśli ktoś chciałby kupić naraz całą pakę i gdy skończy czytać jedną nie lecieć po drugą i trzecią... do sklepu! 
Bardzo podobna książka do tego typu jak Pięćdziesiąt twarzy Greya, więc jeśli ktoś lubi takie książki to gorąco polecam zawiera aż 5 części! Młoda kobieta Eva Tramell przeprowadza się do Nowego Jorku by rozpocząć nowe życie i pracę, akurat w pracy poznaje biznesmena którego uroda przekracza granice razem tworzą wybuchową mieszankę a pożądanie powoli zamienia się w poważny związek!
37 zł













3 komentarze:

  1. Mnie akurat Potter w żadnym razie nie zachwycił ;P Był dla mnie po prostu "meh", ze sporą ilością błędów dotyczących lore i logiki XD No alee.... ja od książki wymagam trochę dużo. Właściwie to bardzo dużo XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam kilka opinii na temat tych książek... może kiedyś po nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mega super, napewno za którąs się zabiore jak tylko znajdę chwilę :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń