poniedziałek, 9 stycznia 2017

RETURN / ZIAJA - Kosmetyk wszech czasów?

Tak jest wróciłam! I nie zamierzam już nigdzie się stąd ruszać. Nowy rok, nowe wyzwania, nowe marzenia, plany.  Wiem, że bardzo długo mnie nie było ale wracam pełną parą, planuje kupno nowego aparatu... ale wszystko po kolei.

'' Wszystkie nasze marzenia mogą stać się rzeczywistością, jeśli mamy odwagę je realizować. '' - Walt Disney


Dziś przychodzę z ciekawą recenzją ciekawego kosmetyku, jak tylko zobaczyłam go na półce w drogerii wiedziałam, że to będzie hit- i tak jest nie myliłam się, chociaż pewnie są osoby które ten kosmetyk nie przypadnie do gustu.

Mowa o produkcie który, może przypominać wyglądem pastę do zębów wiem, że to śmieszno no ale tak to prawda! :)

Ziaja, Oczyszczanie- Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom, bo to o tym produkcie mowa na wizażu jest oceniany na 4,3 gwiazdki!




Pasta przyjmuję formę peelingu z malutkimi drobinkami. Ogólnie rzecz biorąc ekstrakt z Liści Manuka znajdujący się w paście ma działanie antybakteryjne- kolejny plus! 












Plusy które ja zauważyłam stosując 1-2 razy w tygodniu :

- świetnie oczyszcza, zostawia buzię gładką w dotyku 
- pory są mniej widoczne 
- cena za 75ml, ok.8 zł! 
- starcza na bardzo długo 
- zapobiega powstawaniu kolejnych zaskórników 
- ma właściwości ściągające i złuszczające

Jedynym minusem, który zauważyłam to zapach kojarzy mi się z toaletą i domieszką domestosa choć nie dla wszystkich. A po za tym jest wszystko okej, tubka bardzo poręczna i produkt sam z wygląda bardzo estetycznie i ładnie. 
Ktoś stosował? Dajcie znać :) 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Ziaję za naturalne składniki w swoim składzie, to bardzo ważne do utrzymania odpowiedniego PH skóry. Świetna recenzja, na pewno sprawi, że kupię sobie ten krem przy najbliższej wizycie w drogerii :)
    Będę tutaj zaglądać, ponieważ tematyka bardzo mi odpowiada.
    Obserwuję :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele dobrego słyszałam o tym produkcie. Uwielbiam produkty z tej firmy. Tego niestety jeszcze nie miałam, ale w najbliższym czasie na pewno po niego sięgnę. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś okazje wypróbować,świetny krem!

    https://tuklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiście uwielbiam firmę ziaja i ich kremy, balsamy ;)

    OdpowiedzUsuń