niedziela, 23 października 2016

EVREE, MAX REPAIR / RECENZJA

Hej hej, przyszłam szybko zrecenzować balsam do ciała od firmy Evree do bardzo suchej skóry, teraz gdy pogoda nie będzie nas już tak bardzo rozpieszczała jak latem to idealny produkt na takie dni, gdy chcemy się zrelaksować, mamy dzień dla siebie, możemy wziąść długą kąpiel i odprężyć się. Pierwszy raz balsam zauważyłam w naturze, będąc tylko po farbę do włosów i nie w głowie mi było kupić balsam więc przeszłam obok niego zwyczajnie, obojętnie prawie że nie zauważając go. Wracając do domu myślałam długo o nim bo jednak nie rzucając się w oczy postanowiłam sprawdzić o nim co piszą na Wizażu..... i tu zaskoczenie bo ma ocenę 4,1/5 i dziewczyny są nim zachwycone, chwalą go a ja go nie wziełam i miałam straszny żal do siebie. Na następny dzień kupiłam go i wieczorem po kąpieli użyłam go na całym ciele, mogę powiedzieć jest IDEALNY!







Balsam jest przeznaczony do suchej i do bardzo suchej skóry i oczywiście dla każdego! :)
Najlepszą zaletą balsamu są olejki ze słodkich migdałów i to na początku składu! 
Ma przyjemny delikatny zapach, super rozprowadza się na ciele i w miarę szybko wchłania
nawilżenie utrzymuje się bardzo długo skóra po nałożeniu jest bardzo przyjemna w dotyku jak pupa niemowlęcia :) Polecam jego kupno za 400ml ok 16 zł w drogeriach Natura i Rossman. 











1 komentarz:

  1. Miałam go i rewelacyjnie się u mnie sprawdzał :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń