wtorek, 26 września 2017

Perfumetki Neness ║ Warte swojej uwagi?

Dziś opowiem wam o pewnym zamówieniu, które okazało się prawdziwym hitem.
Długo zastanawiałam się nad tym czy zamówić czy nie a mianowicie na Facebooku ostatnio zauważyłam reklamę firmy Neness. Początkowo przeglądałam komentarze, posty a na koniec weszłam na ich oficjalną stronę i zobaczyłam taką ilość tego, że postanowiłam zamówić coś na początek.
Perfumetki Neness są to tańsze odpowiedniki drogich perfum, jeśli jednak ktoś kupuję drogie perfumy i nie uznaję '' podróbek '' nie warto tam wchodzić i zbędnie się stresować, ale nawet jeśli kogoś nie stać może kupić sobie tani odpowiednik danego perfumu.



Na początku złożyłam zamówienie dokładnie w środę 20- września a paczkę dostałam wczoraj czyli w poniedziałek. Wybrałam paczkę Ecommerce ( czas dostawy 3-7 dni, 6,50zł ) perfumetki kosztują 12zł za 22ml więc idealne sprawdza się w małej torebce!

Zakupiłam również opakowanie okazyjne za które dałam 10zł jest naprawdę piękne i dobrze wykonane. Cała paczka była bardzo dobrze zapakowana folią bąbelkową, można sobie potem poszczelać jak małe dziecko, haha!

Miałam szczęście bo ambasadorką marki jest DEYNN a w tym czasie akurat był kod promocyjny z którego mogłam skorzystać.

















Opakowanie tak jak pisałam wyżej jest bardzo dobrze wykonane i piękne!
Zawartość okazyjnego pudełka także okazała się być frajdą dla oczu na opakowaniach perfumetek jest podany numerek, który wybraliśmy przy zamówieniu a także pojemność. Przy pierwszym otwarciu myślałam, że coś się wylało ponieważ zapach był tak intensywny. Wtedy wiedziałam, że to był dobry pomysł.







Perfumetki mają wygodny w użyciu atomizer, a szkło jest porządne ponieważ przy wypakowaniu już mi raz spadło :P

Moje 2 zapachy to:

Armani- Si numerek 142 - Moim zdaniem zapach dla kobiet zdecydowanych i  pewnych siebie, wyczuwalne nuty to liście czarnej porzeczki, paczula oraz subtelna róża i frezja oraz mocniejszy ambroksan. Gdy powąchałam go po raz pierwszy wiedziałam że pokocham go tak bardzo jak również on mnie, zapach piękny długo utrzymuje się na skórze.

Chloe- Chloe numerek 89 - Zmysłowa, kwiatowa, subtelna esensja w formie tej małej perfumetki. Wyczuwalne nuty to frezja, liczi, magnolia, peonia, lilia, cedr i ambra. Sądzę że jest to zapach uwodzicielski i nada się do zadań specjalnych, super trwałość tak samo jak w przypadku 'Si'.

Gorąco polecam te perfumetki są naprawdę niewielkie a cena też rzuca się w oczy i jest niska! Jeśli jesteśmy zwolenniczkami nowości, lub nie chcemy wydawać dużo na oryginalne perfumy, warto zakupić sobie te maleństwa i cieszyć się z pięknego zapachu. Do wyboru bardzo dużo innych zapachów. Gorąco polecam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz