wtorek, 12 czerwca 2018

PIERWSZY GLOSSY BOX

Hej kochani!


Dawno mnie tutaj nie było, wiem zaniedbałam się ale wracam do was w całej okazałości, ponieważ zdecydowałam się na subskrypcję 3 miesięcznego pudełka Glossy Box.

CO TO JEST GLOSSY BOX?

Glossy box to inaczej pudełko zawierające 5 lub więcej kosmetyków do przetestowania i sprawdzenia nowości na własnej skórze.


DLACZEGO SIĘ NA TO ZDECYDOWAŁAM?


Chyba że zwykłej ciekawości, bardzo często kupuje nowości kosmetyczne, ale na te z pudełka czekam bardzo niecierpliwie, bo wiem że mnie zaskoczy i w każdym znajdę coś innego i dostosuję do swoich oczekiwań.
ILE TO KOSZTUJE?


49 zł kosztuje jeden pudełko- czyli w jeden miesiąc dostajemy pudełko i cieszymy się zawartością.
Pakiet 3x - 141 zł za 3 zestawy
Pakiet 6x - 264 zł za 6 zestawów
Pakiet 12x - 468 zł za 12 zestawów
A teraz przedstawiam wam moje pierwsze pudełko: 











Dostałam 6 produktów z czego dwa kosmetyki są miniaturkami. 

* Pielęgnujący płyn micelarny od Nivea 100ml - Miałam już kiedyś u siebie w kosmetyczce ten płyn i nie sprawdził mi się, cała zaczerwieniona twarz tyle mi po nim zostało. Około 100ml/10 zł

* Schwarzkopf Mad about Waves - Jest to szampon do włosów falowanych bez siarczanów, ja mam włosy proste, ale szampon sam w sobie jest naprawdę dobry pięknie pachnie dobrze się pieni i włosy są po nim dobrze nawilżone. Kosztuję około 300ml/40 zł 

* ECOntour BRUSH FACTORY - ''Szczotka'' do nakładania podkładu bo tak to pieszczotliwie nazwałam, jest bardzo miła w dotyku i dobrze rozprowadza podkład nie robi smug ani żadnych plam, to moja pierwsza w życiu więc cieszyłam się gdy ją odpakowałam. około 35zł

* Uriage, Creme Lavante ( krem do mycia twarzy) - Przyjemny zapach, dobrze pieni, fajnie się rozprowadza i zostawia w pełni oczyszczoną cerę, bardzo mi się spodobał. 500ml/60zł

* Luba, Antyperspiracyjny dezodorant w chusteczce - Nie mam pojęcia jak to zostało stworzone ale to produkt najlepszy z całego boxu. Zapach chusteczek jest powalający i naprawdę mnie urzekł, a co do chusteczek to bardzo dobrze się sprawdziły czułam ten zapach prawie przez długie 8 godzin w pracy. JESTEM NA TAK! 7zł/15sztuk

* BANDI Gold Philosophy krem do twarzy -  Dobrze nawilżona skóra, widoczny efekt ujędrnienia. Krem ma konsystencję jogurtową i przyjemnie rozprowadza się na twarzy 94zł/50ml

To tyle jeśli macie pytania piszcie :)






















1 komentarz:

  1. Nawet nie wiedziałam o tym szamponie :) Niby mam włosy proste - ale po keratynowym prostowaniu włosów szukam czegoś łagodnego i bez siarczanów właśnie i myślę, że powinien się sprawdzić

    OdpowiedzUsuń